pondělí 30. června 2014

Chvátám, chvátám... ⌚

Ahoj krásky,
už delší dobu mám od školy pokoj, takže můj volný čas doslova vybízí k nějaké aktivitě. Chodím na koně, když se večer nudím, několikrát projdu naší obec a nebo jsem jezdila k babičce běhat. Minulý týden jsem si ale řekla, že proč nezačít běhat pravidelně?!

Tím hlavním hnacím motorem pro mně bylo srovnání fotek z doby než jsem začala běhat a těch současných. Největší rozdíl je vidět na nohách, bocích a břiše. Takže když ze mě na pásu lije jak z vola, vždycky si vzpomenu na ty obrázky a hned mám o důvod víc, abych vydržela :)

Stanovila jsem si, že za každé běhání musím spálit minimálně 500 kcal. Je jedno, jestli poběžím, půjdu rychlou chůzí nebo si nastavím nějaký interval. Musím se pochválit, že zatím se mi daří dodržovat vše tak, jak bych chtěla a jak jsem si naplánovala. Mám pro vás přehled kalorií z předchozího týdne.


Při běhání si ještě nastavím kopec - 3%, ale jak s běháním končím, pás dávám do původního stavu (do roviny) a teprve pak fotím :D Dnes mám za sebou spálených nějakých 617 kcal, takže parádní začátek týdne a hodlám v tom pokračovat :) Pokud seberu všechnu odvahu, co mám, přidám sem i fotky mého snažení :) Běhám hlavně dopoledne a čím víc nad tím přemýšlím, tak si říkám, že jsem s tím měla začít už dávno. Měla bych být unavená, uťapkaná a pak se jen celý den válet a nabírat nové síly, ale světe div se, je mi šíleně fajn a energie mám na rozdávání :)

A co vy a běhání? Budu se těšit na vaše komentáře :)

Mějte se krásně!
Vaše A.

8 komentářů:

  1. Běhala jsem dříve každý den, ale potom, co jsem si zranila vážně kotník, už to moc nejde. Doktoři mi to nedoporučují, ale někdy to přehlížím a stejně jdu běhat. Ale pak mám nohu bolavou a oteklou, dá se to ovšem vydržet. Začala jsem běhat vždy po porodu a běhala, dokud mě nezchvátila nějaká nemoc. Pak už se mi zase přestane chtít a je to na dlouho, než se k tomu opět dohrabu :D Začínám se však kvůli noze přeci jen poohlížet po něčem jiném a méně náročném na kotníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je potřeba přihlédnout ke zdravotnímu stavu a je fajn, že kotník šetříš + hledáš nějakou jinou aktivitu, která by ho příliš nenamáhala :) ;)

      Vymazat
  2. Ano běhání udržuje člověka ve formě :) jen tak dál!!
    Určitě sem přidej fotky, tvého snažení. Postavy-před běháním a s tvou současnou..
    Těším se na další článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Začalo mě to bavit, tak snad mi to nějakou chvíli vydrží :) ;)

      Vymazat
    2. Není zač :)
      Už od malička také sportuji i když mi to doktoři zakázali, cvičím dál, protože mě to naplňuje a odreaguji se u toho!
      Určitě ti to vydrží ;)

      Vymazat
    3. Já bych se v tom taky skrz zdravotní stav měla trošku mírnit. Popravdě bych skrz mé astma neměla chodit ani ke koním, ale zkrátka se od nich nedokážu držet dál :) A s během to začínám mít podobně. I když mám kolikrát pocit, že vyflusnu plíce, potom je mi šíleně fajn :) ;)

      Vymazat
  3. Fandím ti! :) já jsem také začala běhat, strašně mě to chytlo a baví mě to! :) a přesně jak říkáš, strašně mě to nabíjí pozitivní energií, jsem happy :) a koukej sem přidat fotky, ať máme inspiraci! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji zlatí ♡ Jsem moc ráda, že už jsem se dostala přes takový ten bod, kdy to pro mně byla nepříjemná povinnost a teď to beru jako parádní využití volného času + něco, co mě baví :) Navíc, už pomalu, ale jistě, začínám vidět výsledky, takže to je další důvod, proč u toho vydržet ;) Budu taky držet palečky a moc si vážím tvojí podpory ♡ Jsi pro mě taky jednou z velkých motivací :P

      Vymazat