úterý 8. července 2014

STOP Talking ⌚ START Walking

Ahoj krásky,
dnes vám přidávám přehled běhání z minulého týdne. Vím, že samochvála smrdí, ale musím se pochválit, že jsem se do teď vždy dokázala zvednout ze židle, obléct si tepláky, nazout běžeckou obuv a tu hodinku si prostě odťapat. Čím déle to už trvá, tím větší motivaci a píli pro běh mám. Věřím, že ty výsledky za to totiž stát rozhodně budou :)

Mám tu jen čtyři fotky, protože poslední den běhání - v pátek, se mi vybil telefon a foťák už mi nechtěl najet. Výsledek byl ale stejný jako některé předchozí dny - 602 kcal. Včerejší den u nás bylo 32°C, chtěla jsem jet běhat, ale jelikož mi od rána bylo tak nějak všelijak a chvilkami jak kdyby na omdlení, pro jistotu jsem zůstala doma (moje svědomí mě teď ale žere za živa) a na pás se postavím až dnes. Už se těším :)


Doufám, že i přes moji včerejší absenci bude tento týden stejně taj úspěšný, jako ty dva předchozí :)
Mějte se krásně!
Vaše A.

2 komentáře:

  1. Teda, tak to gratuluji, že vydržíš tak dlouho a spálíš tak obrovská čísla :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi dobrá :-) Já na páse tohoto čísla nedosáhnu a to běhám 60 min. Naposled jsem neměla ani 400.. Zvláštní je, že na elipticalu spálím o dost víc a to "jedu" pomaleji, protože jak mám neustále ruce na madlech, kde jsou zároveň i ty měřiče, tak mi to pořád pípá ať zpomalím do tepovky.. Chtěla bych si ale koupit nějaký sporttester abych to měla přesnější :-).

    OdpovědětVymazat