neděle 12. ledna 2014

Getting Started

Ahoj krásky,
vítám vás na svém druhém blogu, který se bude zaměřovat především na zdravý životní styl, cvičení apod. Našla jsem v něm velikou oblibu a doslova jsem mu propadla. Jelikož můj první blog je zaměřený především na kosmetiku, recenze, líčení atd., přišlo mi docela "zvláštní" do něj míchat i jídlo a ostatní aktivity, které se "lifestylu" týkají. Právě proto je tu www.angelic-body.blogspot.com


O tom, založit si druhý blog, jsem přemýšlela už delší dobu, ovšem až teď jsem se k tomu dokopala. Měla bych v první řadě myslet na školu (což taky myslím), ale sdílet s někým svoje snažení o zlepšení stravování nebo zařazení více pohybové aktivity do mého běžného dne mi tak nějak prospívá. Navíc, blog je skvělá možnost, jak čerpat i od ostatních a zkušenějších blogerek/čtenářek, které jsou v daném oboru sběhlejší, než já.

Právě tady se můžete těšit na záplavu fotek jídel, na přehledy cvičení, různé zdravé recepty a spoustu fitness inspirace :) Název blogu mi moc práce nedal. Chtěla jsem, aby z něj bylo patrné, že blog patří k Angel-ině a taky aby symbolizoval to, že se na něm bude odehrávat jakési putování za "andělským tělem", proto angelic-body :)

Mějte se krásně a pokud se vám doteď mé články typu Lifestyle líbily, můžete mě sledovat i na tomto blogu. Každý nový čtenář je vítán ;)

Vaše A.

1 komentář: