úterý 18. února 2014

Chceš zhubnout? Tak začni jíst!

Ahoj krásky,
dnes jsem na webu Krásná.cz objevila svůj článek, který pojednává o zdravém životním stylu a důležitém bodu, bez kterého nikdy správně nebudeme hubnout. Taky jste si mysleli, že hladovkou a věčným nejezením z nás budou modelky typu andílci z VS? Já taky a byla to ta největší kravina.



Pokud by vás zajímalo, o čem celý článek je, můžete se na něj podívat. Předem říkám, že je trošku delší, takže si uvařte nějaké kafíčko nebo čajík, pohodlně se usaďte a dejte se do čtení ;)

Přeji pěkný den a mějte se krásně!
Vaše A.

3 komentáře:

  1. Bohužel jsem si to dříve myslela a myslela jsem si, že ani jinak to nejde :D Díky bohu jsem od toho upustila správným směrem !

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to si hezky uvařím zelený čaj a jdu na to :)!

    OdpovědětVymazat