středa 25. června 2014

Smoothie ✿

Ahoj krásky,
dnes tu pro vás mám jeden super rychlý, super jednoduchý a super dobrý recept na příjemné letní osvěžení, konkrétně se jedná o SMOOTHIE.

S tímto pojmem se můžeme v dnešní době setkat čím dál častěji a co že to vlastně je? Smoothie lze popsat jako zdravý rozmixovaný nápoj, jehož základem je ovoce nebo zelenina (možná je i kombinace obojího). Pravé smoothie by nemělo obsahovat zbytečné cukry, umělá sladidla a další konzervanty. Hodně často je jako smoothie označován kdejaký koktejl, ale ve smoothie by se nemělo objevit žádné mléko, tvaroh nebo bílý jogurt, už by se totiž jednalo o koktejl.


Ale nebudu lhát, že i já si do toho pravého a nefalšovaného smoothie dám třeba lžičku tvarohu. Ono to z něj udělá ještě krémovější a jemnější konzistenci, než má samotné rozmixované ovoce. Smoothie je ideální jako rychlá snídaně nebo svačina a v takovýchto letních dnech skutečně bodne ;)

V jeho přípravě se skutečně meze nekladou a můžete vytvořit nespočet různých kombinací, na kterých si pochutnáte. Já na to dnešní smoothie použila pár kousků rostlého ananasu, jahody a hrstku borůvek. Protože mi v lednici ležel rozdělaný tvaroh, do smoothie jsem ho přidala taky (ale jen malililinko). Výsledek byl úžasný! Na zítra už mám vymyšlenou další variantu na lahodné smoothie a pokud bude tak skvělé, jako bylo toto, určitě se o ně s vámi podělím (alespoň formou fotek a článku).

A co vy a smoothie?
Mějte se krásně!
Vaše A.

2 komentáře:

  1. Tak jsem nevěděla, že když tam je mléko nebo jogurt, není to smoothie :O Fňuk :´( Teď budu muset tomu mémuj výtvoru říkat prostě koktejl :D Žádné luxusní smoothie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já si myslím, že mu tak klidně říkat můžeš ;) Taky tam sem tam přidám mléko, jogurt nebo tvaroh ale jen trošku, aby to pořád mělo takovou krémovou konzistenci :) Ale není smoothie jako smoothie :D ;)

      Vymazat