čtvrtek 3. července 2014

Smoothie 3B - banán, borůvky, broskev

Ahoj krásky,
není to tak dlouho, co jsem vám tu psala o smoothie, no a dnes vám o něm píšu znovu :D Zjistila jsem totiž, že mně jedna sklenička tohoto nadýchaného a ovocného nápoje dokáže zasytit na poměrně dlouhou dobu, takže jeho výroba je u mě skoro na denním pořádku.


Jedna z variant, kterou jsem si nedávno připravovala, byla kombinace banánu, borůvek a broskví. Čekala jsem, co zajímavého z toho vznikne a řeknu vám, že tahle kombinace byla naprosto luxusní! Nedávno jsem u jedné slečny ba logu viděla krásné fialové borůvkové koktejly, takže jsem se těšila, že i moje smoothie dostane alespoň fialový nádech. Bohužel, nestalo se tak. Asi mám divné borůvky :D Každopádně to hodlám pořád zkoušet, dokud nebudu spokojená.

Neříkám o sobě, že bych byla nějaká puntičkářka, ovšem pokud jde o focení jídla nebo různé aranžování, s tím si vyhraju moc ráda :) Doma mně nechápou, prý na co se s tím tolik piplat, když se to stejně během chvíle sní. Nevím, ale asi mám potřebu jíst i očima ;) :D

Takže pijte smoothie a mějte se krásně!
Vaše A.

6 komentářů: