úterý 25. února 2014

Snažím se, jak jen to jde..!

Ahoj krásky,
předem se omlouvám za delší absenci, co se příspěvků týče, ale jde to se mnou od desíti pěti. Ať už tady na blogu, nebo na Angelině. S blížící se maturitou cítím, jak už mi hoří ten pomyslný koudel u zadku a je nejvyšší čas se do učení ponořit naplno a těch pár zbývajících měsíců to nějak vydržet. Právě to je důvod, proč nezveřejňuji jeden článek za druhým. Když už se mi povede nějaký napsat, většinou ho přednastavím a nechám časem publikovat. Sem píšu ale z jiného důvodu..

No, jiného, vlastně se taky týká času. Jak dobře víte, cvičila jsem s Jillian, její cvičení je super, nadchlo mě.. ALE... Já si prostě poslední dobou nemůžu  najít ani těch 25 minut, co to video trvá :D Navíc to není jen odcvičit a fungovat pak normálně dál. Jdete cvičit, cvičíte, zapotíte se, což znamená skočit pod sprchu, zase se usušit, zkulturnit... Většinu času strávím u počítače, ale nikoliv nad blogem, ale nad maturitními otázkami (ať už to je právo, veřejná správa či počítačová administrativa). Už abych to měla za sebou a byl klid!

S Jillian se tedy na nějaký čas loučím, ovšem to neznamená, že bych zlenivěla a jen se "válela". S běháním to taky není o moc lepší (zas ten čas, žrout jeden), ovšem jsem se dala na 30 DENNÍ VÝZVU. Máte někdo s tímto plánem zkušenosti? Zaujaly a motivovaly mě především fotky těch, kteří už si výzvou prošli a za své výsledky sklidili jak chválu tak i obdiv ostatních. Líbí se mi, že cvičení nezabere moc času a přesto po něm cítím svaly.

Už teď se těším na výsledky!
Přeji krásný zbytek dne!
Vaše A.

5 komentářů:

  1. Ahoj už na vela českych blogoch sledujem, ze cvicenie s Jillian je velmi popularne, preto mi to neda a ihned sa na to mrknem v čom je vynimocna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle znám z období státnic..na nic pořádně čas, jen učení a učení... budu držet pěsti, ať vše zvládneš! ;)
    Jinak Jillian je skvělá, sama jsem dříve zkoušela Body Revolution, ale nakonec jsem to kvůli nemoci nedotáhla do konce :( ale i tak byly vidět skvělé výledky :) teď se k ní ale nijak nemůžu zase dokopat :P ale našla jsem si na youtubku jiná cvičební videa - tak cca 25 minut, tak když není moc času, tak aspoň krátce, jinak si ale pustím třeba 2-3 a mám cvičení na delší čas :)
    A výzvy? To myslíš třeba ty dřepy? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak v tom předmaturitním shonu nejsi sama, já také nestíhám vůbec nic, blog, kamarády, cvičení, je to hrozný a přitom stejně stále nic neumím :D, dneska jsem byla jakože maturitně zkoušená, vytáhla jsem si něco, co jsme brali před půl rokem a prej bych dostala za čtyři, no tak hlavně, že bych odmaturovala :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš parádní postavu, že nemáš moc času na cvičení ani není znát:)

    OdpovědětVymazat
  5. to je super postava ted cvičím výzvu a je to super jen někdy dochází síly ale zas se najdou výzva je fajn a motivační fotky
    nakopnou :)

    OdpovědětVymazat