pátek 18. července 2014

Zase běháš? Ne, ještě pořád!

Ahoj krásky,
jsem tu s dalším přehledem mého běhání. Momentálně jsem zakončila čtvrtý týden (no, on je vlastně třetí - proč hned vysvětlím)

Minulý týden jsem měla problémy s autem a byla jsem nepojízdná, takže jsem se neměla jak dostat k babičce na běžící pás. Jo, mohla bych se sbalit a na hodinu vypadnout běhat po okolí, ale mě to venku prostě nebaví :D Nebo jak to říct, přírodu miluju, ale když mám jít běhat tak se nedonutím udržet tempo, které bych chtěla, což na pásu není problém. Navíc mě žene dopředu i ten fakt, že vidím, jak naskakují spálené kalorie a uběhnuté kilometry :D

I když jsem nejezdila běhat, každý den jsem večer šla rychlou chůzí obejít naši obec, abych se vyhnula černému svědomí, které by mě trápilo při pomyšlení na to, že jsem za celý den nehnula zadkem :) Čísla sice nebyla tak vysoká, jako jsou například tady, ale hřeje mě pocit, že jsem pro sebe udělala rozhodně víc než jen ti, kteří se válí doma u televize nebo u počítače a umí jenom blbě kecat. 


Auto sice jezdí, ale v pátek bylo hodně zařizování a k babičce jsem se nedostala, takže jsem se sestrou alespoň vzala kolo a projeli jsme pár polních cest okolo vesnice. Hodnoty měřila mobilní aplikace Endomondo.

Zítra mě čeká jedna akce v sousední vesnici a v neděli snad zasloužený relax. Můžu ale říct, že už teď se zase těším na pondělí, až začnu další týden a udělám nové fotky pro přehled pokroků v mém snažení :)

Po běhání si dělám fotky displeje pořád, ovšem líbí se mi vytvářet různé přehledy, jako je třeba tento :D

Mějte se krásně!
Vaše A.

5 komentářů:

  1. Super Veroni! Šikulka si! Pohybu máš a som rada, že ťa to tak baví :) Na tie hodnoty mobilného telefónu by som sa však veľmi nespoliehala, lebo bývajú dosť nepresné. Napríklad ja tých 600kcal spálim za hodinu behu, čo je cca. 10km, čo mám merané sporttesterom. Ale určite nie je prvoradé sa sústrediť na spálené kalórie, ale najmä na radosť z toho pohybu keď ho vykonávame :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Lucinko, zrovna od Tebe mně v tomto směru chvála nesmírně moc těší! :-* S tím měřením podle mobilu souhlasím, zkoušela jsem s tím i běhat a jak říkáš, ty hodnoty jsou různé a spíš jen orientační, takže na ně příliš nepřihlížím :)

      Závidím těch 10km.. Já kvůli astmatu spíš hodně rychle chodím, ale snažím i kus uběhnout, ale jde to těžko v takových vedrech nebo když je dusno :-/ Každopádně, i tak mě to ale moc baví a z toho pohybu mám velikou radost! :)

      Vymazat
  2. To je paráda, obdivuji tě, že se k tomu dokážeš takhle dokopat :)! Já jsem v těch vedrech zase líná jak veš :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivujem ta :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuju Tě já bych na tohle neměla nervy a ani chuť :)) přemýšlím, že v rámci nového života začnu dělat jogu nebo tak něco :D

    OdpovědětVymazat