pátek 7. listopadu 2014

Don't Stop !!!

Ahoj krásky,
na svůj druhý blog jsem nijak nezanevřela ani nezapomněla, jen jsem ho kapánek zanedbala skrz povinnosti, se kterými jsem se musela v poslední době potýkat. To ale momentálně hodlám změnit.

V rozmezí dubna a května jsem se připravovala na maturitu, takže jsem  jinou aktivitu, než válení se v různých knížkách či skriptech, neznala. Nebudeme si lhát, na mojí postavě se to časem značně projevilo. Svaly ochably a mě se moje tělo opět přestávalo líbit. To byl jeden z těch impulsů, který mě přiměl  k tomu opět se začít zdravě stravovat a začít se zase trochu hýbat.


Začala jsem tím, že jsem se začala stravovat tak, jak je všude doporučeno, tedy po troškách a alespoň pět krát denně. Jasně, někdy se mi nepodaří (především kvůli škole, práci nebo jinému vyřizování) to dodržet přesně podle předpisu, ale i snaha se cenní, ne? Do svého jídelníčku jsem opět zařadila své milované ovesné kaše, různá ovocná smoothie, zeleninové saláty, knackebroty, šunky nejvyšší kvality a veškeré pečivo jsem vyměnila za žitný chléb.

Pitný režim se snažím dodržovat jak jen to jde. Ty přeslazené sra*ky (s prominutím) jsem nikdy moc nepila, takže lít do sebe čistou vodu mi nedělá žádný problém. Hodně si vařím čaje. Favoritem je určitě zelený, ale nepohrdnu ani takovou mátou nebo kopřivou (bylinky, ty já můžu a kopřiva je na pročištění snad to nejlepší).

Pokud jde o cvičení... Moc času mi na ně  nezbývá, ale určitě se na něj nechci vymlouvat. Tu půlhodinku na Jillian si každý den najdu a když ne, udělám několik dřepů a sklapovaček. Když se mi naskytne možnost mít volný celý den, jdu si na hodinu zaběhat.

Řeknu vám, že už se to na těle opět začíná projevovat a ty změny mě stále ženou vpřed a dodávají mi energii, abych v tomhle způsobu života nadále přetrvala, protože vám to přinese ovoce. Možná (nebo spíš určitě) ne ze dne na den, ale po nějakém čase na sebe můžete být pyšní a říkat si, jak jste udělali dobře, že jste nehodili flintu do žita a vydrželi jste!

Čeho se ale děsím jsou Vánoce a všechny svátky s nimi spojené. Všude plno jídla, venku zima, člověk by se jen nejraději válel v teple u televize (úplně vidím, jak ta kila jsou nahoru, brrr). Ne! Budeme mít pěkně silnou vůli a nějaké mámino cukroví nebo vynikající babiččin bramborový salát nás přece nerozhází.. No, možná rozhází a určitě zhřeším :D Ale všeho s mírou ;)

A co vy a vaše stravování? Hlídáte se o Vánocích nebo si naopak dopřejete?
Budu se těšit na vaše komentáře ;)
Vaše A.

2 komentáře:

  1. Ahoj :-) Je fajn, že si opäť nabehla na nejaký režim, ja som si tiež po istej (dlhej dobe), opäť naletela na starý režim a som z neho nadšená. Ani som si neuvedomila, ako veľmi mi to chýbalo. :-) Mám omnoho viac energie, behám o stošesť a cítim sa celkovo lepšie. A čo sa týka sviatkov, roky pred tým som to riešila i počas sviatkov striktnou diétou, až minulý rok som sa uvoľnila a spravila si pekné Vianoce. Tento rok mám však iné plány - mám to približne rozplánované na menšie prehrešky, ale rozhodne už nie v takej miere ako minulý rok. :-) Neodopierať si, ale neprejedať sa a makať. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také miluju kaše :) a ty "ovocné sračky" nepiju :D

    OdpovědětVymazat