neděle 26. ledna 2014

Hello Sunday ❄

Ahoj krásky,
máme tu neděli, poslední víkendový den a já jsem si řekla, že si ho udělám co možná nejpříjemnější. Čekají mě sice ještě nějaké povinnosti co se školy týče, ale už od rána jsem se chtěla co nejlépe naladit.

Co by to bylo za ráno bez pořádné snídaně. Ovesná kaše je u mě už delší dobu denní rutinou a každý den je úplně jiná, ale pořád stejně dobrá. Na tu dnešní jsem použila 50g ovesných vloček, 150ml vody, 100ml mléka. Kaši jsem dala vařit, přidala jsem do ní jednu čajovou lžičku medu na ochucení a 3/4 rozmačkaného banánu. Nevěřila bych, jak skvěle ji dokáže banán zahustit. Do misky jsem si během vaření nakrájela jedno menší jablíčko na kostky a potom na ně nalila kaši. Kaši jsem ozdobila jedním kiwi, zbytkem banánu, lžičkou bílého jogurtu a ořechy.


Dopoledne jsem si ještě zacvičila půlhodinku s Jillian + pár videí z youtube kanálu XHIT Daily. Pokud jde o Jillian, cvičím ji už nějaká 16 den, ovšem jak byly plesy nebo toho bylo hodně ve škole, jeden den jsem mezi cvičením vynechala a nehorázně mě to štve. Kdybych nebyla tak pečlivá, mávnu nad tím rukou, ale chci tento lán skutečně dodržovat a cvičit každý den, takže dnešním dnem jako bych nedělala vůbec nic a začínám od nuly a pravidelně každý den začnu s Jillian od prvního levelu.

Moc mě potěšilo, jaký u vás měl úspěch mnou vypracovaný přehled cvičení úspěch. Je to pro mě určitá motivace ponořit se do toho ještě hlouběji a alespoň mám vše na očích a vidím, jak jsem pokročila nebo ne. Přehled obsahuje 12 kalendářních měsíců, kde si jednoduše odškrtávám každý den, kdy jsem cvičila (teď to bude především ta Jillian, pár videí, když je čas tak běh). Na konci přehledu je několik stránek pro psaní poznámek a tabulka pro zaznamenávání váhy. Tu jsem chtěla úplně vypustit, protože jsem se k ní otočila zády a spíš mě zajímá to, co vidím v zrcadle :)

Po cvičení následovala vana plná pěny a teď už mě čeká jen to horší, učení.
Přeji vám krásný zbytek nedělního dne!
Vaše A.

9 komentářů:

  1. Také teď cvičím 30 Day Shred, dnes začínám třetí level a zatím jsem vynechala dva dny a také jsem měla hroznou výčitku, ale začínat kvůli tomu od znovu se mi nechtělo :D. Včera jsem se ještě dozvěděla, že jsem 2.level cvičila 11 x, což mě celkem naštvalo, protože ho hrozně nemám ráda :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych byla tak daleko tak asi taky nezačínám od znovu :D Na ten level 2 jsem zatím jen koukala, ale taky se mi moc nelíbí :D

      Vymazat
  2. ÁÁÁÁÁÁCH, nemůžu přestat koukat na tvůj header! Skvělý <3
    Stejně jako článek, dostala jsem na to hroznou chut!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsi zlatá Nici <3 Jen si klidně uvař, příprava je jednoduchá a kaše je hotová během chviličky :) ;)

      Vymazat
  3. taky asi začnu jsi v tom dobrá a ta snídaně vypadá skvěle vyzkouším něco jiného než vajíčka:D opravdu dobré:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucinko :) Já jsem hrozně ráda, že s ní tohle dovedl i banán, na chvíli zas vajíčka omezím ;) A určitě začni, je to vážně super.. mě to chytlo a vím, že jen tak nepřestanu :D ;)

      Vymazat
  4. Ta kaše vypadá ovšem báječně! :) A když párkrát vynecháš cvičení, nic se nestane:) Jillian je skvělá, cvičím podle ní moc ráda:

    OdpovědětVymazat
  5. Aaach to vyzerá báječne a tak chutne :) Určite musím vyskúšať, raňajky vždy odfláknem čo ma dosť hnevá :( A pritom tieto obilninové kaše sú vitamínové bomby, takže asi si vstúpim konečne do svedomia, privstanem si skôr a začnem raňajkovať tak ako sa to patrí :) Ďakujem za inšpiráciu Missy
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. wow hned by som si dala :) ja som mala dnes na ranajky keksik :(
    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat