čtvrtek 30. ledna 2014

5. MY WORKOUT LIST

Ahoj krásky,
sice s velkým zpožděním, ale přece, sem přidávám svůj, již pátý v pořadí, workout list. Jak jste se mohl dočíst v předchozích článcích, momentálně cvičím s Jillian. Začala jsem s ní tuším někdy 13. ledna, takže bych už měla být někde v polovině druhého levelu, věc se ale má tak. Nevím, jestli je to tím, že mě tolik tíží svědomí nebo se snažím být tak zásadová, ale jakmile jsem vynechala jeden den (nebyl čas, nespala jsem u sebe nebo se něco dělo), ten druhý jsem začala jak kdyby od nuly. Jasně, kdybych za sebou měla už nějakých 50 odcvičených dnů, asi by se mi znovu od píky začínat nechtělo. Po 6 dnu jsem ale najela opět na nulu :D

První level už mám za sebou a momentálně začínám druhý. Musím ale říct, že už se těším, až  ho dodělám a rozhodně se budu snažit nevynechat žádný den, protože si přeji, aby to co nejrychleji uteklo :D Tenhle level mě nějak nebaví...


Co vám ale ještě povím je to, že už po prvním levelu (místo deseti dní je to u mě asi 15 :D, nevadí..) pozoruji změny. Užší pas, pevnější bříško a boky.. Jestli to takhle půjde dál, nehnu se od Jillian ani na krok a budu ji cvičit pořád dokola. Je to cvičení, které vám zabere zhruba 25 minut, cviky hodně střídáte a to v krátkých intervalech, takže žádná velká makačka, jako například Insinity.

Před nebo po cvičení s Jillian si dám několik sklapovaček, dřepů, nebo nějaké video z různých fitness kanálů. Když je čas tak si na hodinku zaběhám, ale Jill je momentálně moje každodenní poctivá rutina :)

Přeji příjemný zbytek dnešního večera!
Vaše A.

1 komentář:

  1. Také tento měsíc cvičím Shred, už jsem začala třetí level, který mě baví víc jak druhý, ale už mi to cvičení samo o sobě začíná lézt na nervy :DD.

    OdpovědětVymazat