sobota 20. prosince 2014

Healthy morning - Saturday breakfast

Ahoj krásky,
po delší odmlce jsem opět tady. Nový rok je pro mnohé lidi takovým impulzem pro změny, ať už životní nebo ty, při kterých si každý řekne, že letos ze sebou začne konečně něco dělat, shodí tolik a tolik kilo (však to všichni známe).

Já jsem si řekla, že svůj healthy režim si pojedu i přes Vánoce. Kromě Štědrého dne, kdy si neodpustím úžasný bramborový salát a řízek na večeři, si veškeré prasárny odpírám. Každý den jsem si povolila max. 1 kousek cukroví (on už je jen problém si ten jeden vůbec vybrat když přijde na věc, moje máma letos udělala 22 druhů), ale kolikrát nedojde ani na ten jeden a mísa s cukrovím mě nechává chladnou.

Na snídani si dám buď bílý jogurt s nějakým ovocem nebo si udělám ovesnou kaši. Poslední dobou mi ji zdobí mražené ovoce. Koupila jsem si jednu exotickou mraženou směs z Lidlu a na super směs jsem narazila i v Penny. Ta není exotická, ale s lesními plody, které mám taky v oblibě.

Kaši většinou dělám tak, že si odměřím vločky, zaleju je vodou, během vaření do ní přidám rozmačkaný banán (polovinu), naleju do misky a nahoru hodím ovoce. Hotovo. Někdy si na dno nakrájím jablko nebo kiwi a banán sem tam vyměním za trošku tvarohu. Kaše je pak krásně krémová a nadýchaná. Zrovna včera jsem si koupila další balení sojového mléka, takže kaše, kterou vidíte na obrázku je právě z něj. Už se těším na moji vánoční snídani. Koupila jsem si vanilkové sojové mléko ze kterého bych ráda udělala kaši, tak jsem na něj moc zvědavá!

Řeknu vám, že i když je období vánoc, všude plno žrádla (s prominutím) a člověk by měl jen kynout, mě ten lepší a zdravější životní styl láká čím dál víc. Vydržela bych u pc sedět hodiny a hledat různé recepty na zdravé pokrmy a všelijaké vylepšováky, jak si ta jídla udělat co možná nejvíce prospěšné svému zdraví.

Při příležitosti Vánoc pro vás chystám i nějaké fitness recepty na vánoční cukroví a jeden z nich se tu objeví už hodně brzy!

A jak jste na tom vy a #healthy stravování o vánocích?
Mějte se krásně!
Vaše A.

Žádné komentáře:

Okomentovat