středa 7. ledna 2015

NEW YEAR ♦ NEW LIFE ♦ NEW BODY

Ahoj krásky,
dovolte mi vám se zpoždění popřát do nového roku jen to nej i prostřednictvím tohoto blogu. Jaké pro vás byly vánoční svátky, co se týče jídla, cukroví, chlebíčků a všech dalších "prasáren"? Musím říct, že já jsem se docela držela. Okolo cukroví jsem raději chodila obloukem, chlebíčky šli letos okolo mě, jednohubky jakbysmet, každopádně ve mě nějaký ten kousek cukroví přeci jen skončil :D Hrdá na to nejsem, ale když je to jednou za rok, tak se za to snad hlavy trhat nebudou.

Pokud jde o nadpis, hodlám ho vyplnit do posledního písmenka. Vše se odvíjí od toho nového roku. Je to poměrně dobrý pomyslný start začít se sebou něco dělat, obměnit jídelníček, zařadit do svého života více pohybu atd. Nedávám si žádné předsevzetí co se hubnutí týče. Nechci za každou cenu shodit tolik a tolik kilo. Jde mi spíše o vyrýsování postavy. O to vše se snažím už nějakou dobu, ale chtěla bych trochu přitvrdit a skutečně vše dodržovat tak, jak jsem si naplánovala.
Do  jídelníčku jsem zařadila víc masa a zeleniny. Ovoce se u mě na talíři objevuje především dopoledne a to na snídani. Jak už je u mě zvykem, většinou v doprovodu ovesné kaše. Taky jsem hodně pátrala po nějakých fitness receptech a musím říct, že jsem narazila na opravdu zajímavé nápady na jídla, takže jakmile je vyzkouším na nafotím, rozhodně se o ně s vámi podělím :)

Snažím se hýbat každý den. Asi 3x týdně se mi poštěstí vlézt na běžící pás a tu hodinu na něm strávit, každý den dělám dřepy, sklapovačky a asi týden opět tajtrdlíkuju před televizí s moji milovanou Jillian.

A co vy a váš #lifestyle?
Mějte se krásně!
Vaše A.

2 komentáře:

  1. Taky jím kaše s ovocem :3 No a vánoční hody byly velmi štědré..:D ještě doted jsem přejezená :D

    OdpovědětVymazat
  2. pokud správně koukám, tak v uších nemáš žádné náušnice, chtělo by to nějaký krásný šperky :-)

    OdpovědětVymazat