sobota 29. března 2014

♡ Strawberry & oats ♡

Ahoj krásky,
ve volné chvíli přidávám několik událostí/novinek, které se u mě za poslední dobu v tomto směru (zdravý životní styl) udály.

Jak jsem se tu už zmiňovala v předchozích příspěvcích, kvůli maturitě nemám na hodinové běhání nebo cvičení čas. Každopádně jsem přišla na to, že nedovedu celý den jen sedět na zadku u pc nebo ležet na posteli s kopou témat, takže jsem se opět vrhla na cvičení s Jillian Michaels a její 30 Day Shred a jedu od samého začátku. Řeknu vám, že ještě nikdy mi to cvičení neutíkalo tak rychle a doslova jsem se u něj bavila! Těch 25 minut si každý den prostě najdu a nedělám to z donucení ale spíš z toho, abych alespoň něco málo pro svoje tělo udělala a měla klidnější svědomí :)


Příprava ovesných kaších mě bavit nepřestala a stále ji zkouším připravovat na nejrůznější způsoby. I přes moji alergii na čokoládu a kakao (čtvereček čokolády nebo lžička kakaa mi nic neudělají, ovšem celá tabulka mi přivodí nepěkné rudé fleky na končetinách, které jsem schopná si rozškrabat až do krve) jsem si lžičku pravého holandského kakaa do kaše přidala, každopádně moji nejoblíbenější kombinací se stala kaše s trochou bílého jogurtu a jahodami. Používám také jednu vychytávku a to tu, že jsem si nadrtila ovesné vločky na mouku a díky tomu je kaše krásně jemná a nadýchaná :) Do budoucna také plánuji článek zaměřený na ovesné kaše, který by se měl objevit i na webu Krásná.cz, takže se na něj můžete těšit.

Předpokládám, že kaše a veškerá zeleninová či ovocná pyré mě teď budou pronásledovat delší dobu a mixér se stane mým nejlepším kamarádem. Proč? V pondělí mě čeká nasazení rovnátek. Nutně je nepotřebuji, ovšem začínají se mi křížit přední zuby (jedničky) a raději zasáhnu včas, než abych musela v budoucnu chodit s křivými zuby a nebo nosit rovnátka ve třiceti. Mládí vpřed! Momentálně mám mezi stoličkami gumičky (separace), které mi mají zoubky trochu roztáhnout a už při tomhle trpím a nejčastějším jídlem jsou pro mě buď kaše nebo jogurty.

Mám ze sebe radost v tom, že se mi daří omezovat bílé pečivo (momentálně ho nejím vůbec) a celozrnné pečivo si dopřeji jen výjimečně a světe div se, ani mi to nechybí. Do jídelníčku jsem zařadila víc zeleniny a ovoce a snažím se jíst tzv. čistě :) Zatím s úspěchem, tak snad mi to moje nadšení nějaký čas vydrží a výsledky se brzy dostaví.

Mějte se krásně!
Vaše A.

3 komentáře:

  1. Mnam asi bych taky měla nějakou vyzkoušet :)

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ach tie rovnátka ti fakt nezávidím :D Ja ich nosím už "krásny" polrok a poviem ti každé doťahovanie sa rovná týždňovému utrpeniu. Zo začiatku sa ti síce bude zdať, že je to v poriadku a bolesť ťa po pár dňoch prejde no čím silnejší obluk dostaneš tým dlhšie bude bolesť trvať a ver že gumičky medzi stoličkami sú oproti tomu malina :DD

    OdpovědětVymazat