pátek 31. ledna 2014

The best breakfast ♡

Ahoj krásky,
konečně tu máme pátek! Já mám pololetní prázdniny, takže jsem se konečně trošku vyspala a dnes mám v plánu jen "odpočívat". Přidávám fotku té nejlepší snídaně, kterou si můžete udělat ráno co možná nejpříjemnější :) Touhle kombinací (kiwi+mandarinka) jsem se přesvědčila o tom, že i bez banánu to jde :D


Ráno bez pořádné snídaně, momentálně tedy ovesné kaše, si už ani nedovedu představit a teď absolutně nechápu, jak jsem mohla celé ty roky na základní škole nebo i na střední nesnídat. Od té doby, co jsem se naučila jíst, mám víc energie, nejsem tolik unavená a všechno mě tak nějak baví víc, než když jsem si celý den přála, aby už byl večer a já si konečně mohla lehnout a spát.

Mám pro vás několik fotek z celého týdne, jsou to především snídaně a školní svačiny, takže se na jejich ukázku můžete těšit v následujícím postu ;)
Mějte se krásně!
Vaše A.

2 komentáře:

  1. To bych taky moc ráda snídala každý den kašičku, ale jsem strašně líná si jí připravit :D. Každopádně i tak se snažím mít snídaně co "nejbohatší" :).

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty svačiny jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat